דברי הרב - "אל אחי בית ישראל היקרים"

דברי הרב: אל אחי בית ישראל, למי ששומע אותי ואת הרצאותי, יודע ומבין שאיני בוחל בשום אמצעי בכדי לומר ולהגיע אל חקר האמת. האמת היא ראש מעיינותי, מבחינתי לחיות חיים של שקר הם לחיות חיים של מוות. מאז פרוץ השפעת המהונדסת הנקראת “קורונה”, שבה ניסו לשעבד את כל העולם כולו תחת מרותם של כל ממשלות העולם. נגלה לעולם והופץ אור גדול של אמת מכל קצוות תבל, ברמות שלא חשבו המתכננים שבמכה האחרונה והחזקה שלהם בה הם יפלו. ובעצם הדבר הכי גדול בשבילהם והמכה הנאמנה ביותר שלהם להשלים את ענין סדר עולמי חדש, בו הם נפלו.

וכך עושה הקב”ה לעולם בעולמו. כי לפני שבר אדם יהיה גאון. ולרוב ערמימות האדם שם נפילתו. הנחש היה ערמומי, במידה שלו הוא נפל. וכשנחשוב על זה לעומק, על אף שעברנו שנתיים קשות עם הגבלות ומרץ ודחף להתחסן, והגבלות שלא היו מביישים אחלה נאצים וגרמנים בימי השואה. הנה בסופו של דבר כל העולם כולו התגלה לאמת הברורה, גדלנו על “שקר” כל חיינו. הינדסו לנו את התודעה, עם “סרטים”, “סדרות”, “תוכניות”, “חדשות”, הכל על מנת להביא אותנו למטרה הברורה והיא, “שליטה עולמית”. אולם לא צלח להם, הקב”ה ישתבח שמו לעד הגן עלינו כמו תמיד, ועשה להם “סדר אמת חדש”, שבסדר הזה של הבורא יתברך, המטרה היא ברורה ואחידה, לעורר אנשים לדעת את האמת בשביל להכין את הראויים לכך לגאולה העתידה והנפלאה שתביא אור גדול לעולם.

וברוך ה’ הנותן ליעף כח, הזהרנו את הציבור מן החיסונים, מהשקרים, ומכל התוכניות שמתכננים עלינו הבונים החופשיים וכו’ וכו’. אולם אל הדבר שהתעוררתי אליו בתאריך: 01-11-21 לא ציפיתי, מבחינתי זו היתה בדיחה מהלכת, כפירה של ממש, עקירה של היסודות עליהם גדלתי. והדבר הזה הוא, הידיעה שעל המקום בו אנו מהלכים וחיים, נושמים ומתאווים, הוא לא המקום אשר חשבנו שאנו חיים. חשבתי שאני חי על כדור שמסתובב בארבע מהיריות שונות בשביל החלב.

אלא שבתאריך הנ”ל לפני יציאתי לשיעורי השבועי בעיר “יבנה” ת”ב, חיכה לי אדם בחוץ ליד רכבי, ואמר לי, התעוררת לאמת הכל טוב ויפה, אבל תדע שיש עוד שקר אחד גדול שאתה חייב לדעת אותו, והוא, שאנו לא חיים ב-כדור הארץ. אלא העולם הוא עגול ככל גרמי השמים שהם עגולים. אמנם הארץ עצמה היא מישורית ושטוחה! ואני בשומעי זאת התחלתי לצחוק, לא רציתי להאמין לדבריו, התחלתי לשלוף לו פוסקים שנושאים ונותנים בנחיתה על הירח, ועל העליה לחלל וכו’. אחרונים שכותבים מפורש שהעולם הוא כדור כדורגל שמתסובב סביב צירו וכו’.

ואז בקשתי ממנו ראיה, ובפיו היה אין ספור ראיות שאנו לא חיים על כדור. ולאמיתו של דבריו זו האמת הברורה. רבותי! אנו חיים בעולם של שקר, לצערי הרב שיקרו את העולם שנים על גבי שנים. 70 % מהעולם הוא מים! האם ראינו אי פעם שמים מתקמרים? מים לעולם לא מתעגלים! זה הוא חוק בסיסי הנקרא “חוק כלים שלובים”. ואז חפרתי בחז”ל, ואתה מוצא שלעולם דעת חז”ל שאין אנו חיים על כדור, אלא גם דעתם שהארץ היא שטחיית ומישורית. ויצאתי עם זה לציבור, הייתי הרב היחיד שהעלה את הנושא וקבע בנחרצות לציבור, שהארץ היא שטוחה, לא יראתי ולא פחדתי, על אף ההפסדים וההשפלות שביזו אותי אין ספור רבנים, קראו לי “שוטה”, “מפגר”, אולם לא ארא ולא אחת לעולם מהם. לפנינו ישנה מציאות המוכיחה באין ספור ראיות שהעולם הוא עגול אמנם שטוח.

הקדמה זו היתה בשבילכם הציבור היקר, בזמן שתבינו את המציאות הזו, תבינו שרוב המלחמות הם ממוסדות וממומנות. על מנת להפחיד אתכם. ובכך תבינו גם שלפי האמת אין במי לבחור בבחירות של הציונים שמטרתם היא עקירת הדת מיסודה, כי כולם משתפים פעולה על מנת לשלוט עלינו. בזמן שמוכרים לנו שיש חלל, ויש כדור שמתסובב, ויש עבמי”ם, כל זה בא בשביל שיהיה ניתן לשלוט עלינו. אבל במציאות בה אנו יודעים שאין יוצא ובא, ויש חומה מעלינו הנקראת “רקיע”, אנו המנצחים הגדולים ביותר. אין לנו ממה לפחד, רק מאבינו שבשמים.

כעת נותר לכם לבחור האם להשאר בשקר ולחיות אותו, או להכנס לעולם האמת ולהלחם מול הרוע הכי גדול שהיה אי פעם בעולם. ברוכה הבאה לכולם.

הארץ השטוחה - מאמרים
הנה בעודי כותב את ספרי בענין “הארץ השטוחה” שיקרא, “אמת מארץ תצמח”, ובו אני מסביר שדעת התורה, דעת הנביאים והכתובים, וכן דעת חז”ל שהארץ היא שטוחה. ומעולם לא טעו לחשוב חלילה שאנו חיים על מקום שצורתו “תפוח”. ראיתי לעלות את הדברים כאן, מכיון שלא מעט אנשים מחכים לראות ולקרוא את החומרים בנושא זה. ומלבד השאלות ותשובות שאנו נותנים בנושא זה, אמרתי אל ליבי להוציא החומרים אשר יש בידי. וכעת אשתדל להציג את הדברים אחת לאחת כפי שנכתב בספר הנזכר.
כניסה למאמרים