להפסיק לחיות בשביל לאכול

בזמן שפעת השקר קו-קורונה, אשר לאמיתו של דבר, רוב החולאים שהיו לבני אדם הגיעו משני סיבות עיקריות: הראשון הוא גורם פנימי, והוא מסתעף מ-פחד מתח וסטרס. השני הוא גורם חיצוני – והוא ריסוסי המוות השגרתיים אשר פוקדים את ארצנו הקטנטונת. 2 גורמים עיקריים אלו היו הסיבה היחידה למה שבני אדם חוו. מי שהרקמות שלו היו פחות במעמסה של רעלים עצומה, בקושי חלה. מי שהיה במעמסה של רעלים, היה חולה.

ואני מאלה שכנראה הגוף שלהם היה במעמסה גבוהה של רעלים, שכן בזמן הקורונה שקלתי 120 ק”ג. וכמה שנים לפני כן הייתי במשקל של 140 ק”ג.

היום אני שמח להגיש לפניכם את הדברים שחוויתי, עברתי, למדתי, פיתחתי, שגיתי, נכשלתי, טעיתי, וכל זה במטרה אחת, “להפסיק לחיות בשביל לאכול”. בזמן הפנוי שכמעט ואין לי, אני כותב כל פעם בספר הקטן שאני מתכנן להוציא, על דברים שעברתי, ועל מה זה בעצם בריאות כפי הסתכלות התורה והמדעיים האמיתיים. אשר לאמיתו של דבר, כל מה שמכרו לנו מגיל קטן שהוא “בריאות”, 95 אחוז מזה, הוא רעל עכברים מסוכן ומזיק מאוד לגוף.

כאן יתפרסמו מאמרים מתוך הכתבים שאני כותב. מקווה שהדבר יהיה לתועלת עצומה לקוראים.

להפסיק לחיות בשביל לאכול - לחיות רע ולא נכון - קשה ליישם אבל פשוט לקיים | חלק ב'

מאמרים - בריאות טבעית | חן שאולוב

אין ספק שהקב"ה ברא את בני האדם להנות בזה העולם. וכך אנו מברכים בראש חודש ניסן, שברא בו בריות טובות, ואילנות טובות, להנות בהם בני אדם. תכלית בריאת הדברים הערבים, הם על מנת שאנחנו בני האדם, נהנה מהם. אבל הבעיה העיקרית היא לא בהנאה, אלא בשימוש נכון בהנאה. הנאה היא תוצאה של הרגשת חושים הפועלים באדם. אדם ללא טעם בלשון אינו יכול להנות משום אוכל בעולם ולא משנה כמה טעים הוא יהיה...
כניסה למאמר
להפסיק לחיות בשביל לאכול - הגשמה עצמית - ההבדל בין מי שאתה למה שאתה | חלק א'

מאמרים - בריאות טבעית | חן שאולוב

אחח... תחושת הנחה, תחושת כיף, תחושת הנאה, רק לחשוב על האפשרות להנות ממי שאתה ולא ממה שאתה. "מי שאתה" זו הנפש החזקה, הנפש היודעת להיות ניזון ממה שנחוץ, ממה שצריך, ממה שנכון, ממה שטוב באמת. "מה שאתה" זה מה שאתה מכניס לעצמך, בין במובן הגשמי ובין במובן הרוחני. זה יכול להיות טוב או רע, אבל "מה שאתה" זו בניה עצמית על ידי גורמים סביבתיים...
כניסה למאמר